Wednesday 12 October 2011

Introduction

Assalamualaikum. . . 
Test..Test...Erk..Hai...
rasa macam tak percaya kan aku ada blog...actually tak pernah terlintas pon nak jadi minah blogger nih...
blog nih pon just suka2 jer...Entah macam mana aku boleh berminat nak buat blog nih...
tapi apa pun.. selamat berkenalan..
Nama yang diberi Noor Amylia Edora Binti Ahmad Nordin..Johor Darul Takzim negeri kebanggaan ku..Johor Bahru daerah terhebad ku..walaupon aku bukan anak jati JB..Tapi JB tetap terbaik buat aku.. bila disebut pasal Jb...orang mesti akan cakap Jb penuh dengan budak2 yang rude..Excuse me...kami budak Jb tak semua yang rude okeyh..jangan kerana nila setitik..rosak susu sebelanga..Kami nih tak hipokrit..so kepada yang beranggapan begitu..sila la perbetulkan tanggapan anda yer... :D
Tapi sekarang..masa aku banyak dihabiskan di Melaka Bandaraya Bersejarah..Maklum larh.. Pemudi harapan bangsa dan negara.. terpaksa la berhijrah ke Kolej Profesional Mara Ayer Molek Melaka..Institusi aku menuntut ilmu.. hehehe..Kolej aku yang paling 'sempoi' di antara kawan2 aku yang lain..hahaha
so kepada yang berminat..boleh la daftar masuk tahun depan..tapi aku tak galakkan...sebarang ketidakpuasan atau penyesalan..tidak akan dilayan.. harap maklum.. :D
kepada yang tidak suka atau tidak berminat dengan kemunculan blog aku nih... dengan segala hormat yer..dipersilakan berambus..
dan kepada yang membaca.. terima kasih..sokongan korang amat dihargai. .  ^_^

No comments:

Post a Comment